Znawca kadłuba gr ALFA

Drukuj

Uczestnicy Wielkiej Edukacyjnej Gry o Ster grupy ALFA zostali we czwartek znawcami kadłuba. Poznali 9 ważnych elementów, które stanowią integralną część kadłuba jachtu klasy Optimist. Uczyli się ich z dużą pomocą myślenia wizualnego. Była też szanta o budowie statku i aplikacja specjalnie stworzona na potrzeby tych zajęć. Nauczyliśmy się też węzła "ósemki", który będzie nam potrzebny przy taklowaniu jachtu.   

Aplikacja BUDOWA KADŁUBA - utrwalaj wiedzę!

Zdjęcia z zajęć można obejrzeć w Galerii.

 

Znawcy zwierząt z grupy BRAVO

Drukuj

Grupa BRAVO Wielkiej Edukacyjnej Gry o Ster zdobyła nową sprawność - znawcy zwierząt leśnych. Warto wiedzieć, co się w przyrodzie dzieje, szczególnie że na jachcie czas spędza się właśnie w środowisku naturalnym. Pionier edukacji leśnej na terenie północnej Wielkopolski Adam Pulit znakomicie przygotował zajęcia. Były ciekawe opowieści, zapierające dech w piersiach eksponaty i edukacyjne gry: planszowe i multimedialne. Teraz już każdy uczestnik wie, w jakim miejscu w lesie spodziewać się jakiego zwierzęcia. Na kolejnych zajęciach Serca Puszczy uczestnicy będą w terenie sprawdzali swoją wiedzę...

Więcej zdjęć można obejrzeć w Galerii.

Klony Młodych Programistów

Drukuj

Młodzi Programiści rozwijają swoje umiejętności w kodowaniu. Na zajęciach 14 listopada 2016 r. uczyli się jak tworzyć klony. Dzięki klonom stworzone przez programistów gry będą jeszcze ciekawsze!

Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista
Młody Progr...
Młody Programista Młody Programista

Malarz Drukarz w grupie ALFA

Drukuj

Grupa Alfa Wielkiej Edukacyjnej Gry o Ster 10 listopada 2016 r. zdobyła sprawność malarza-drukarza. Nie było łatwo, najpierw trzeba było przygotować drewniane elementy do malowania. Papier ścierny poszedł w ruch. Potem można było dać się porwać fantazji. Przy okazji pośpiewać szantę. Na koniec nauczyć się podstawowego węzła żeglarskiego, żeby z przygotowanych elementów zrobić zawieszki.

Dziękujemy Piotrowi Witeckiemu, za to że tak ciekawie połączył aspekt praktyczny z artystycznym.  

Zdjęcia można obejrzeć w Galerii

 

 

Kontakt

Archipelag Rozwoju
Jarosław Dobrzyński 
Aleja Mickiewicza 23  77-400 Złotów
+4
8 604 254 986
j.w.dobrzynski@gmail.com